Expédition

Oui, nous expédions partout dans le monde. Des frais d'expédition s'appliqueront et seront ajoutés à la caisse. Nous organisons des remises et des promotions toute l'année, alors restez à l'écoute pour des offres exclusives.

We ship all orders from our warehouses in Boucherville-QC & Port Coquitlam-BC.

Please find below the "delivery estimates" once your order is fulfilled:

For Ontario and Quebec usually 1-3 business days.

For the West and Maritimes shipping time is 3-7 business days.

For other territories and provinces it might take up to 7+ business days.

For quicker delivery, please select your preferred shipping option at the checkout page.

SHIPPING DELAYS MIGHT OCCUR DURING THE BUSY "HOLIDAY SEASON".

Please refer to your shipping tracking number found in your "Order Shipped" confirmation email.

Ca dépend d'où tu es. Les commandes traitées ici prendront 5 à 7 jours ouvrables pour arriver. Les livraisons à l'étranger peuvent prendre de 7 à 16 jours. Les détails de livraison seront fournis dans votre e-mail de confirmation.

Nous utilisons tous les principaux transporteurs et partenaires de messagerie locaux. Il vous sera demandé de sélectionner un mode de livraison lors du paiement.

All pre-ordered items are not guaranteed to be delivered by their estimated dates on our website.

All dates given are subject to change without notice.

Please contact our customer service to get the latest update on the status of your order in case you have not received your item by the estimated date on our website.

Email: support@matsuru.ca

Pre-orders cannot be cancelled if customer changes his mind. If customer decides to cancel, a cancellation fee will apply. Please click under "Order Cancellation" tab for more information.

Clients have up to 7 days to cancel their order from the date of purchase. If customer decides to cancel after 7 days, a 10% processing fee will not be reimbursed. This does not apply for orders of mats or other fitness equipment.

Produit

Nous visons toujours à nous assurer que nos clients aiment nos produits, mais si vous avez besoin de retourner une commande, nous sommes heureux de vous aider. Envoyez-nous simplement un e-mail directement et nous vous guiderons tout au long du processus.

Cela dépend du créateur et du produit. Toutes les options sont décrites sur la page du produit, alors recherchez les options de personnalisation là-bas.

Service client

Entrez votre texte ici

Envoyer un message

Entrez votre texte ici